lauantai 30. kesäkuuta 2012

Kissahiljaisuus

Juhannus meni jo. Ja niin meni aika monta juttua, kun kiire oli. Mistä siis pitäisi kirjoittaa?  Aika kului nopeasti pakatessa ja asuntoa tyhjentäessä. Ja nyt olen jo Krakovassa. Ihan ilman kissoja :O

Torstai-iltana Naru ja Saku lähtivät kaverini luokse kolmeksi viikoksi hoitoon. Siellä niillä on oikein mukavat oltavat, paljon tilaa ja ulkoilemaankin pääsevät, mutta ei voi mitään että mulla vaan on ihan hirveä ikävä! Onneksi täällä on nyt paljon tehtävää: työt alkaa maanantaina ja asuntoakin pitää etsiä, eikä pidä unohtaa kaupunkiin tutustumista. Mutta usein unohdan, ettei kissat odotakaan kotona.

Hoitopaikassa ollaan kyllä niin ihania, että joka päivä olen saanut lukea kissojen kuulumisia. Naru oli aluksi kuulemma hieman ihmetellyt ja odottanut mua kotiin, mutta Saku ei tainnut muutosta kauheasti hätkähtää. Olivat myös pitäneet meteliä ja rullailleet mattoja ja pöytäliinoja. Kuulostaa siis ihan normaalilta menolta ja hyvin näyttävät pärjäävän. 

Suunnitelma on että Naru ja Saku lentävät Krakovaan rahtina 21. päivä. Siihen asti mun on pärjättävä.
Kissat kävivät punnituksessa korisysteemissä, jotta tiedetään suunnilleen paljon rahti painaa.
Saku painoi 3,5kg ja Naru 4,3kg
Naru olisi lähtenyt mukaan heti?
Pyykkikissa auttaa pyykinpesussa
Saku ja Naru valmiina lähtemään hoitopaikkaan.
Tässä vaiheessa oli kyllä kyyneleet silmissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti