keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Valmiina? Huomenna ne tulevat!

Eilen tuli pakettia zooplussasta! Se sisälsi kaikkein välttämättömimmät eli ruokaa (tällä kertaa Porta 21), hiekkalaatikko, golden grey master -hiekkaa ja yksinkertainen mutta suosittu raapimispuu. Kaikki samanlaisia kuin Suomessakin on kissoilla ollut, joten pitäisi kelvata ja onhan se kiva että on tutut jutut ulkomaillakin. Krakovassa ollaan siis valmiina vastaanottamaan kissat. Ja juuri ajoissa, sillä kissien lento on huomenna!



Ihan ilman haasteita paketti ei kuitenkaan tullut perille. Aamulla (vähän seitsemän jälkeen!) joku soitti mulle sieltä kuljetusfirmasta, muttei puhunut sanaakaan englantia. Tyypillistä. Onneksi kuitenkin olin melkein jo töissä ja kiikutin puhelimen työkaverille, joka tulkkasi mulle. Olin toiveikkaasti ajatellut, että paketin voi viedä lähipostiin, mutta olin väärässä. Vaihtoehdot olivat: puolen päivän aikaan olen kotona vastaanottamassa sitä, paketti viedään jonnekin mysteeripaikkaan Krakovassa tai se tuodaan toimistoon. Valinta oli aika helppo eli toimistoon.

Onneksi sain pomolta kyydin kotiovelle. 27-kiloinen paketti koki matkalla kovia, varsinkin kun raahasin sitä pitkin parkkipaikkaa ja kun tungimme se pikkuruiseen peugeotiin. Tavarat säilyivät ihme kyllä ehjinä lukuunottamatta paria lommoa ruokapurkeissa.

Uusi kissavessa valmiina toimintaan!

Tästä kokemuksesta päätelmäni on, että voin tilata tavaraa netistä mutta pieniä määriä kerrallaan ja suoraan toimistoon. Kyllä, sen pitäisi onnistua.

2 kommenttia: